Lirisan Minda

01 Oktober 2009
pada hari kelmarin iaitu hari rabu..
adalah hari paling malas untuk aku beraksi..
mcm aksi yang ingin aku buat tapi semuanya tk menjadi..
tidak ku tahu kenapa ia jadi begitu..
first2 skali adalah untuk ke kelas..
mmg terasa berat untuk ke kelas hari ini..
satu hari aku tidak ke kelas hari ini..
tapi duk kat umah sambil main game boleh plak...
aku malas sbb ak tidak menyiapkan kerja yg diperlukan..
masih banyak keje yg tidak siap..
jadi aku terasa malas nk ke kelas..tu lar sbbnya..

tinggal dalam 3 minggu lagi untuk aku menghabiskan semester 5 ini..
tp still have a lot work to do...
dengan masalah yang datang bertimpa2..
dengan kerja yg tidak terurus..
membuatkan aku telah kembali menjadi giler..
giler kepada keadaan semasa ini..
tidakle menjadi giler sepenuhnya...
snang citer stress arr..
malas ar nk memanjangkan ayat..
sikit je la malam ni..
esok2 la plak..

0 comments:

Catat Ulasan