bebanan terlepas...

07 Oktober 2009
pada hari ini...
aku telah mengalami satu bebanan yang sangat berat..
satu bebanan yang boleh memberikan aku sakit kepala..
bebanan yang memberikan aku tekanan..
melepasinya adalah saat yang paling gembira..
setelah berada di dalam dilema untuk melepasinya..
cabaran demi cabaran aku laluinya dengan sempurna..
walaupun pada permulaannya agak down..
tetapi selepas itu bangkit kembali...
tidak ku tahu adakah ia akan memberikan aku satu kepuasan..
kepuasan yang lebih apabila mendapat keputusannya..
untuk keesokkannya..ada satu lagi bebanan berat akan menimpa..
bebanan ini lagi berat untuk ditanggung..
tetapi InsyaAllah aku akan dapat melaluinya..
malas nk tulis panjang2..kepala da berat..
esok plak akan menyusul..

minda terasa berat, jiwa menjadi kacau bilau dan hati menjadi sekecil zarah..

0 comments:

Catat Ulasan