masih dalam perayaan...

24 September 2009
pada hari kelmarin...hari raya ke-4..
aku telah merancang untuk ke Kota Bharu pada malam sebelumnya..
telah telefon rakan2 yang ada disana..
tetapi apakan daya..keadaan lalulintas yang agak teruk..
membuatkan aku menukar kembali plan asal kepada plan baru..
plan untuk ke rumah seorang lecturer grafik kedah yg balik beraya di dungun,terengganu..
aku pun menelefon en.hashimi untuk datang ke rumah beliau dan beliau berkata datang ajer..
jadi aku pun ajak 2 org rakan aku untuk menemankan aku ke dungun..
kerana ia mengambil masa 1 jam untuk sampai kesana..
jadi kalo drive kete sorang2 agak boring tanpa teman..
bila boring akan mengantuklah aku..
bila mengantuk..mcam2 boleh terjadi..

pada pukul 11pgi aku bertolak ke dungun..
singgah di marang untuk amik sorang rakan aku dan meneruskan perjalanan..
dalam pukul 12.15 aku sampai ke bandar dungun dan terus mencari KFC kerana ada sorang rakan aku berkerja disana untuk aku memPOW ayam KFC sbb perut tengah lapar..
setelah mengisi perut dengan makanan free dr KFC..
aku pun meneruskan perjalanan ke rumah en.hashimi yg berdekatan dengan UiTM dungun..
dalam 10minit ak sampai ke rumah beliau dan bersembang2 hampir satu jam..
dalam pukul 3.00 aku bergerak pulang ke terengganu kerana ada hal lain plak..
hanya ini sahaja aktiviti pada petang itu..
pada malamnya aku keluar lepak ngan member lama sjak skolah rendah..
dalam pukul 1.00pg aku pulang ke rumah untuk berON9 plak..
dan dalam pukuk 3 lebih..siaplah satu posting dalam ak punya blog ni..

sekian..terima kasih..
selepas ini akan ada posting berilmiah plak..
kerana itu adalah aku punya trademark...bila ada posting biasa msti ada posting ilmiah...

0 comments:

Catat Ulasan