catatan baru...

25 September 2009
pada hari ini aku tidak ke mana2..
just duk kat umah n tengok tv..
dah tak tahu nk pi ke mana..
dalam pukul 2.00 aku pg ke pasar..
untuk tengok suasana pasar...
Ya Rabbi..cukup ramai org hari ini..
mmg giler ar hari ini..
mmg sangat pack kt pasar hari ini..
dan aku tolong lar sebentar ayah mak aku kt pasar..
tolong2 skit jer..tk banyak mana pun...

malamnya pula just tunggu org datang umah amik..
takde transport nk jalan2..
macam org dungu la tunggu kwn datang amik..
selama ni aku yg amik org..
hari ni org amik aku plak..
malam tu tkdela pegi mana2 pun..
just usha2 awek kt pantai n makan..
pastu bermain2 dengan polis ditepi jalan..
n then terus balik..dah ngantuk

sekian..esok la plak..
malas nk tulis panjang2..takde idea nk buat..

0 comments:

Catat Ulasan