hari yang membosankan..

23 September 2009
hari ini adalah hari yang paling membosankan..
kerana aku tidak mendapat apa2 faedah pun pada hari ini..
just kuar pergi raya n melawat2 saudara..
n then hujan turun dengan agak lama..
jadi ia membuatkan aku menukar balik plan asal...
mmg tidak dapat buat ape dengan hujan ni..
kene terima ar sbb Allah yang tentukan bila hujan nak turun..

dalam pukul 4.45..aku bergerak pulang ke rumah..
setelah terkandas hampir 2 jam di rumah saudara..
selepas pulang kerumah untuk mengambil barang..
aku keluar plak selepas itu untuk mencari2 hadiah untuk diberikan kepada seseorang..
hadiah yang biasa2 aje..tkdela mahal macam ferarri..mcm airbus 380 jer..
tp aku tidak menjumpai hadiah yang sesuai dengan beliau..
so esok2 ar plak aku mencari hadiah itu..
ada masa lagi untuk mencarinya..

pada hari raya ke4..
aku ingin ke dungun untuk ke rumah seorang lecturer..
setelah mengambil kira keadaan traffic untuk ke KB..
kerana plan asal untuk ke Kota Bharu..
tp keadaan traffic memaksa untuk menukar plan..
minta maaf kepada my friend yg duk kt KB tu..

setakat ni je catatan harian aku..
esok2 la plak mencatat benda2 yg tak faedah ni.

0 comments:

Catat Ulasan