penggatalan tangan..

07 Februari 2010
salam n selamat malam diucapkan..
pada hari ini aku terasa nk menulis di blog ni..
pada hari ni aku terasa sngt rajin even aku tk pegi kelas hari ini..
sebab apa???itu yang aku tidak tahu..
memasak sudah..membasuh sudah...mandi sudah..kerja???dlm proses..
hari ni kt umah masak nasi n telur je...
pastu dngr syahmi nk makan nasi goreng..terus belasah dapur skali lagi..
nasi goreng lemak telur lada hitam...tu diaaaaa..
rasanya???boleh tahan ar...sbb instant nasi goreng katakan...
air..??hari ni dua jenis aku mnum...sarsi n tea..



berbalik kepada kerja..
masih ditakuk yang lama..
hanya bergerak sedikit sahaja...
dan walaupun aku duk distudio dr kul 5 smpai 3pagi..
masih tak banyak yang bergerak..
aku masih lagi ketinggalan..
tngh kejar lagi ni..
minggu dpn da masuk raya cina..
hitung punya hitung..
tinggal berapa minggu lagi nk diploma show..



berkenaan selepas belajar plak..
aku dah tetapkan keputusan untuk berkerja..
tk mahu sambung lagi..sblum duit pinjaman habis dibayar..
bnyk sangat duit pnjaman yg aku pinjm..
tak terkira aku..
n kerja apa??tk pasti lagi..
untuk menjadi graphic designer..mcm tk berapa yakin..
maybe pelukis pelan..yg ni aku mmg minat..
tp autocad da lama aku tinggalkan..
aku akan belajar balik..dngn sijil yg aku ada..
aku cuba untuk memohon kerja kt syarikat arkitek..
itu saje hari ni..
setakat tu je keluar dr kepala otak hari ni.
esok lusa plak..


adios..

0 comments:

Catat Ulasan