Lelaki graphic UiTM Kedah

10 Mei 2010
Setelah hampir 2 minggu pemprosesan data untuk mengepostkan artikel ini,akhirnya aku dapat untuk mempublishkan di dalam blog aku yang biasa2 ini.hampir 3 tahun aku bersama dengan mereka dalam menuntut ilmu,banyak kenangan2 yang tidak dapat aku lupakan bersama mereka,terlalu banyak pengalaman yang telah memberikan aku kehidupan baru yang tidak terhingga kepada aku,kerana mereka ini adalah sahabat yang baik serta mampu untuk dibawa berbicara.Dengan hampir semuanya adalah muda mudi yang sudah cukup matang dalam berbicara walau kadangkala ia juga mengundang kepada seribu permasalahan yang tidak selesai tetapi mereka adalah sekelompok sahabat yang sukar dicari.

Bermula dengan budak2 laki yang sememangnya kadangkala nakal dan kadangkala menghiburkan tetapi aku tidak kisah pon dengan perkara itu...kita mulakan dengan..:


1.Farhat Isa

-Aloemintvita!!!!.. lebih dikenali dengan nama ard,seorang yang cukup happy go lucky walau kadang2 moral downnya melebihi diriku,tetapi dia ni mampu untuk mencipta suatu keajaiban yang tiada pada orang lain,tetiba saja mampu memberikan satu jalan penyelesaian yang baik kepada aku,dan beliau juga banyak berjasa kepada aku dengan peminjaman kereta kancilnya yang cute itu..dengan keretanya itula aku dapat menyelesaikan masalah yang timbul..thanks for everything...


2.Izzat Nokman

- Pro!!!...inilah dia artis yang cukup dikenali di UiTM Kedah jika di graphic department,dengan kenakalannya yang mencuit hati serta idea2 yang cukup mengejutkan,dia ni mampu untuk berjaya disuatu masa nanti....dia ni boleh menjadi seorang penghibur yang baik disaat yang akan tiba nnti...also thanks for everything..and also for myvi anda itu...hitam bersinar warnanya..hahaha



3.Farizul Abdul Rahman

- Yeah Right!!!...haha..ini la seorang budak kecik yang seringkali membuatkan orang lain ketawa dengan kata2nya yang sememangnya nakal..tk boleh bagitau ar apa dia..tetapi dia ni juga banyak membantu aku dalam menyelesaikan masalah..terima kasih atas segalanya..huhu..kau mmg berbakat dalam fotografi..teruskan bakat kau itu kerana ia akan membantu kau di masa depan nanti..


4.Syahmi Suhaimi

-Spice Up!!!....hahahaha..sorang yang suka makan tapi ia tidak memberikan kesusahan kepada orang lain..dengan kecomelannya serta kemanjaannya itu membuatkan aku hanya tersenyum..kau mmg pelajar terbaik la syahmi..dan kau juga mmg berbakat dalam bidang grafik ini..aku tahu disuatu hari nnti kau akan menjadi seorang designer yang cemerlang..keep it up syahmi..



5.Adzzim Rosli

- Titanium..now enjoy the sun!!!...wakakakaka...tagline ni aku paling suka..mmg kena dengan diri kau ajim..da la kepeng..pastu kau ni paling nakal or naughty di uitm..dengan kerenah kau itu..membuatkan org menyampah ngan kau..tapi..!!..kau adalah seorang designer yang baik..idea yang bernas selalu ada..kenapa la kau belajar kat uitm ni..kerana dengan bakat kau tu..da lama kau kaya..kau mmg da dikurniakan bakat oleh Allah..tp gunakan ia di jalan yang betul dan pasti kau juga akan berjaya jika kau kurangkan nakal kau tu....hahaha


6.Ehsan Husaini

-Cool Walk!!!...kau mmg cool pon..dengan watak kau yang bersahaja itu telah memberikan satu pandangan yang positif..remember!!...first impression is important and you have did it well..kau juga banyak tolong aku dengan memberikan idea2 yang baik dan diterima pakai..dan juga kereta kau itu..aku juga boleh bgtau kau sbnarnya berbakat dalam fine art..better kau fokus pula pada fine art...kerana ia akan membawa kau ke jalan yang betul...dengan ilmu grafik dan fotografi yg kau ada..gabung pula dengan fine art..kau akan berjaya..


7.Shaheed Ayub

- Berzatt!!!..sup kau mmg berzat,lazat pulak tuh..hahahaha..sorang lagi jejaka yang mukanya mmg ganas tp dalam hati dia ni ada taman..selalu je lemah dengan pompuan..hahaha..tapi kau sebenarnya ada satu karakter yang berbeza dengan orang lain..karakter yang memberikan satu impresi yg mengejutkan bila jumpa kau ni....dan satu lagi kau amat berbakat dalam grafik ni...kekalkan kecermelangan kau itu.dan tamatkan apa yang kau mulai dulu dengan cemerlang juga..gogogo!!!


8.Asyraff Hanafi

- ProBright...ubah penampilan rambut anda..hahaha..yang sorang ni adalah ahli sukan dlm grafik..semua jenis sukan dia masuk..apa yg dia tk masuk..hahaha..akan tetapi...kau sangat berbakat dlm grafik ni..dengan penggunaan gadget yang baik..kau boleh menjangkaui batas2 yang ada pada diri kau tu..halangan yang ada itu..kau tolak dengan bergaya seperti kau menolak orang dlm sukan ragbi..hanya halangan kecil saje..bila da lpas..kau akan muncul sebagai seorang pemenang yang cukup cemerlang..fikirkan boleh!!!


9.Azren Zaini

- sorang yang banyak membantu aku..di semua genap dia tolong aku..aku tkkan lupakan kau boy,nama manja walau badan da besar..hahaha..motor merah kau tu bnyk bantu aku menyiapkan kerja..juga pertolongan kau dalam memotong mouting board..n everything..cukup aku hargai...satu je pesan aku..jangan kau mudah mengalah dengan apa yg didepan mata kerana didepan itu sememangnya ranjau..tetapi bila kau da dapat tempuhinya..kau akan dapat satu kepuasan yang tidak terhingga..chaiyokk!!!


10.Hakimi Amir

- Moroccan T...air yang sangat sedap..hahaha..dia ni sebenarnya orang morocco..sbb tu muka dia cam tu..hahaha..back to real life..kau mmg buat org ketawa dengan lawak2 sengal kau tuh...kadang2 agak lucah sikit..tapi kau mmg sorang yang baik..tetapi satu je aku nk cakap..teruskan apa yg kau mahukan..aku dapati kau mmg seorang penghibur yang baik..jadi apa kata lepas ni kau ambil la mass comm ke..seni persembahan ke..sbb kau mmg tk malu..mcm ni ar gaya seorang penghibur..renungkan..


11.Matt Dean

- ini dia ustaz matt,seorang yang sentiasa ada kata2 yang penuh hikmah..cukup berbakat dalam bidang fine art,kurniaan bakat oleh Allah kau telah gunakan dengan baik dan sekarang ia menjadi salah satu sumber kewangan kepada kau..aku mmg cukup kagum dengan kau....kau teruskan la cita2 kau yang menjadi seorang yg sangat berjaya kerana aku sudah dapat melihat masa depan kau itu..cukup2 cerah..you are the best



12.Azlan and The Writing Type...

- ni dia sorang lagi student yg walaupun tidak bnyk muncul dlm hidup ni..tp pernah juga sesekali mengejutkan aku dengan ketrampilannya yang cukup mengagumkan..kau sebenarnya cukup kuat lan....sejarah dulu jadikan iktibar...pengalaman baru ni jadikan sebagai habuan untuk kau menjadi seorang insan yang baik dan cemerlang,tidak hanya disudut ilmiah juga di sudut insaniah yang baik..go for it!!


13.Danial Awang Samad

- pernah ada dalam hidup aku dulu sebelum dia ni mengambil keputusan yang dia rasa baik..dan sekarang keputusan yang dia buat tuh telah membuahkan hasil dengan kerja yang baik..jangan dianggap orang yang tidak habis belajar itu akan gagal dalam hidup,inilah bukti bahawa rezeki ada dimana2 saja..Cuma kita perlu mencarinya..teruskan pencarian nafkah kau!!!...


Dan juga kepada Bagan dan Acap..kau juga mampu untuk berjaya dan aku dapat rasakan kau sememangnya sekarang sedang mencapai satu tahap dimana korang akan berjaya dengan jayanya..jangan ingt korang tk habis belajar korang tkkan berjaya dan sekrang ni la buktinya..hasil dri titik peluh korang sendiri walau tnpa ada segulung diploma..tetapi korang mmg the best..teruskan segala apa yg korang buat dan ingt biarkan orang jugde korang..tetapi jgn smpai korang jugde org itu...fikirkan ia

Mari aku teruskan dengan kaum hawa pulak....

0 comments:

Catat Ulasan