lena dalam jaga

12 April 2010
akhirnya dapat juga aku idea untuk menulis...

lena dalam jaga..ungkapan kepada diri aku..

ketika ini aku dilanda syndrom lena dalam jaga...

dalam jaga aku sudah terlena....

tk tau kenapa aku jadi begini...

mungkin tinggal tk sampai seminggu lg..

untuk ditamatkan semester pada kali ini..

dan still much work to do..

and i feel so stressful..

sbb tu aku seringkali lena dalan jaga...

terjaga dek kerana memikirkan nasib diri..

dek kerana tidak mampu memberikan yg terbaik...

dicampur pula dengan ketiadaan kecintaan yg sejati..

memberikan aku tekanan tambahan...

kerana kecintaan kepada manusia ini lumrah hidup..

dan selama 24tahun ni..tiada insan pun yg mampu untuk ditakluki..

dan ini membuatkan aku terfikir kenapa aku begini..

kenapa aku tiada cinta yang sampingan..

kerana ku tahu cinta ini mampu memberikan hiburan..

hiburan hati yang mampu untuk menaikkan semangat...

tetapi tiada lagi kesempatan untuk merasai cinta ini..

dan aku biarkan dulu perkara itu..walau dah 24tahun..

sudah terbiasa dengan tiadanya cinta...
walau terasa hendak mempunyainya juga..

tetapi apakan daya...aku hanya insan yg lemah..

tiada kekuatan untuk melafazkan apa yang terbuku dihati..

dibiarkan saje di dalam hati ini..biar ia menjadi nanah yang berbau..

ok sekadar ini saje coretan pda hari ini..

ada masa menghulurkan idea lagi..

salam..

0 comments:

Catat Ulasan