suatu impian..

16 Mac 2010
pada kali ini aku ingin menceritakan impian aku..

seperti yang sedia maklum bahawa aku skrg sedang mengikuti kursus grafik..

pada awalnya ia mcm kena dengan diriku..

sehinggakan aku dapat merasai bahawa ia jauh
menyimpang dari matlamatku..

aku sebenarnya ingin menjadi seorang programmer..

yang berkaitan dengan software or system..

itu sebenar impian aku sebnarnya...

tetapi aku tidak tahu kenapa aku mengambil grafik...

mungkin aku suka tengok design..tetapi aku tidak dpt membuat design..

even yang buruk pun..aku masih terkapai2 dalam arena grafik ini..

jadi aku telah mengambil keputusan bhawa grafik
bukan diriku yg sebenarnya..

programming yang menjadi misiku yang baru..

selepas habis je diploma grafik yg aku ambil ini..

aku ingin pelajari hal2 yg berkaitan programming..

itulah impian sebenar aku..

dan akan aku cuba tunaikan impian itu..

sekadar itu saje pada post kali ini..

esok post lain pula..

0 comments:

Catat Ulasan