cuti2....

13 Mac 2010
ya..setelah memikirkan idea untuk menulis.
akhirnya aku dapat juga menulis di ruangan kecil ini..
pada minggu ini aku dan kawan2 telah brkunjung ke rompin,pahang...
dimana dikatakan akan da review artwork for final year projek...
bertolak dr uitm kedah pkul 7pg n smpai di rompin 7ptg..
satu prjalanan yg memenatkan...cukup2 memenatkan..
smpai saje di sana..terus check in n dpt bilik bersama syahmi with other 2 student from uitm ganu
n dalam sana aku dapat memerhatikan banyak ragam manusia yang ada...
aku tknak citer berkenaan ragam manusia itu..
tp aku ingin citerkan brkenaan review itu..
pada permulaan aku melihat review itu..
aku merasa gah dan teruja untuk melihat work2 dr uitm melaka,perak n ganu..
dan mmg betul yg dikatakan work uitm melaka n perak lebih impressive..
dari segi design uitm kdah masih lg mampu untk brsaing...
tp dari segi communication mmg masih lg trcari2 rntak..
uitm trganu juga mmpu untuk bersaing even masih lg baru..sama dengan uitm kedah...
uitm trganu n kedah ni adalah first batch..
so tk la teruk sngt work uitm kedah n trgannu ni...
mcm yg aku ckp msih mampu bersaing walau tk mmpu duk diatas..

tp banyak input yang aku dpt dari sana..
dr segi design,communication,frens,cuti2,makan, n many more..
paling penting adalah dr segi work..
aku dpt sedikit sbnyk mcm mana uitm prak n melaka do their work..
n aku dpt merasakan yg my work its so bad..
n i must work hard to get a best shot..
n i will do it...

stakat ni je untuk hri ni..
masih bnyk nk citer..
esok plak aku mengarang citer ini..
salam..

0 comments:

Catat Ulasan