pelepasan kesakitan..

14 November 2009
sudah lepas kesakitan yang dialami..
kesakitan yang melampui jiwa..
penggunaan minda yang tersangat teruk..
dan hati yang sering kali disakiti dengan benda2 yg berfaedah..

hampir 2 minggu kesakitan ini berlangsung..
ia beraksi dengan baik kesakitan ini..
walaupun ada satu ketika tidak dapat aku menahan kesakitan itu..
ada ketika itu juga aku terus menerus menahan sakitnya itu..
dalam 1 minggu yang last sblum berlangsung arena permarkahan..
ketika ini terdapat beberapa minor n major mistake...
dalam menjadi yg ok2 saje..msti ada masalah..
dengan permasalahan duit n teknologi..
membuatkan aku mcm nk giveup dengan benda itu..
tp kekuatan aku memberikan aku semngat untk meneruskannya...

dan hri pembebasan masalah tiba pada saatnya..
arena yg sngt aku takuti setiap sem..
arena yg mmpu menggugat kelakian aku..
yg juga boleh menjadikan aku lemah seketika..
mmg setiap sem ada saje masalah dengan teknologi..
sem ni lagi teruk..dengan hard disknya rosak..
cmpur plak dengan virus dr surabaya..yg merosakkan video sahaje..
sbb itulah aku tidak dapat menyiapkan 2d animation aku kerna virus itu..
aku sudah dapat mengagak berapa yg akan aku dpt..
tp aku biarkan aje..
malas nk fikir dah..
just fikir nk cri duit plak cuti ni..
tmpung untuk sem depan..yg penuh dengan dugaan...
yg penuh dengan kesakitan..
yg terus menerus akan ada masalah..dr semua segi..
kita tunggu aje mcm mana..

sekian..
lain kali akan ada nukilan baru..

0 comments:

Catat Ulasan