kerja......kerja...

04 Disember 2009
setelah hmpir 2minggu ak duk saje kt umah..
akhirnya aku telah start kerja ngan ayah aku..
bukan apa malas rasanya nk keje lagi..
nk rehat katakan.....
start kerja pun untuk 28hr je...
sbb 26hb dah naik kedah balik...
terasa sekejap je duk kat sini...
tp takpe..still ada satu sem lagi untuk dihabiskan...
kene sabar dan teguh...
bknnya lama lagi pun satu sem tu..
4bln lebih aje..

sbgai persediaan untuk sem depan..
ak telah start buat research aku...
dengan hmpir 3 jenis social problem aku buat...
kalo buat satu..maybe tk berapa pasti dngn yg itu..
jadi kene buat lebih skit..
supaya tidak menyusahkan diri dikemudian hari...

dengn keadaan cuaca disini kmbali sedia kala..
hujan yg melimpah2 dalam masa 2 hri..
mmbuatkan ak rasa malas untuk bangun..
tp kerana kerja ak paksakan diri aku juga...
ak kerja pun sbb aku nk beli broadband..
pyh sngt takde internet kt umah sewa..
nk pg cc jauh sngt...
tiap2 hari ke cc tu..
blh patah pinggang ni...
n kene selsema tu da menjadi kebiasaan..keluar malam katakan...
dgn adanya broadband ni sng skit ak wat keje..
segala segi keje ak leh wat..
menyenangkan kerja aku...
tkyah da pinjam broadband or pg cc malam2 buta...

stkt tu je malam ni...
lusa tulak plak ak menulis...
sekian....

0 comments:

Catat Ulasan