back to kedah..

31 Julai 2009


setelah hampir semnggu aku berada di kg aku..
smpai masanya aku kembali ker tempat pembelajaran aku..
iaitu di negeri kedah darul aman..
mmg rsa sangat sekejab aje bila ada kt kg tp rasa cm lama bila ade kt kedah..
tp itu tidak menjadi masalah kepadaku skrg..kerana ku sudah biasa dengan kehdupan di kedah..
dengan lambakan kawan2 yang ada disekeliling mmbuatkan aku tk rasa kelainan..

dengan penambahan kerja yang semakin menimbung..
mmbuatkan aku kembali ke jalan lama..iaitu assignment.
tp ia mmg kne buat kalu nk dapat markah..kalo tk baik tk payah masuk universiti..
lebih baik duk rumah goyang kaki smbil tengok naruto
tp sem ni assgnment ak tersngt giler kerana perlu reka batik..
iaitu batik mutiara nama diberi dan motifnya adalah hidupan laut..
tu lar sape suh amik produk batik tu..kan da kena tu..
tp takpe ia mengajar ak cam ne nk buat batik serta pengurusan kewangan yang baik..
ini adalah idea dr lecturer aku..en.hashimi..senior lecturer dalam fakulti grafik..
lebih 20 tahun pengalaman dalam bidang grafik dan advertising..
ak mmg salute gile dgn en.shimi ni..walau kadangkala aku rasa nk marah gak..tp dia terbaek..

malas nok tulis panjang2..
esok2 plok ar smbung mende ni..
adios n salam

0 comments:

Catat Ulasan